Soldenshopping Londen

Na de magische eindejaarsperiode volgt een nog mooiere periode: de solden! Om u in stijl te laten shoppen, nemen we u mee naar hét shoppingparadijs Londen. Harrods & Knightsbridge, Baker Street, Oxford Street, the Stables, Piccadilly Circus... Deze Londense pareltjes verwachten u voor een weekend vol winkelplezier!

Dag 1 • België - Londen

We rijden richting Calais voor de overtocht naar Dover met P&O Ferries (± 75 min.). Rond 11u15 (Engelse tijd) komen we aan en rijden naar Londen waar we na de middag aankomen. Eventueel is er een korte tussenstop in Greenwich voor hen die over de rivier (£ 8 pp) naar het stadscentrum willen. En dan is het tijd om te shoppen! Uiteraard mag een bezoekje aan het wereldberoemde warenhuis Harrods niet ontbreken. Voor wie nog een ander stukje Londen wil zien, voorzien we een sightseeingtour met onze gids langs de belangrijkste bezienswaardigheden. Nadien rijden we naar Heathrow voor installatie in het hotel.

Dag 2 • Londen

Na het ontbijt bezoeken de echte shopfanaten Westfield Shopping Centre, met ruim 150.000m2  shopping space het grootste overdekte winkelcentrum van Londen. Liefhebbers kunnen ondertussen Mme Tussauds (enkel te reserveren bij boeking) bezoeken. ‘s Namiddags rijden we naar het centrum van London. Oxford Street is de gekendste winkelstraat met veel bekende ketens en merkwinkels. Neem ook een kijkje in Bond Street, met de duurste winkels en de bekendste designers. Grenzend aan Oxford Street vinden we Regent Street, de populairste Londense winkelstraat. De wereldberoemde speelgoedwinkel Hamley’s is er een bezoekje waard. Iets verderop belanden we in Carnaby Street, met 12 kleine en gezellige winkelstraten. Rond Covent Garden vinden we hippe en modieuze winkels. Hip, jong & alternatief vinden we ook in Camden & Nothing Hill.

Dag 3 • Londen - Canterbury - België

Voor een optimale shoppingtijd rijden we naar Canterbury. Bij aankomst zijn de winkels net geopend en is er voldoende tijd voor bezoek aan de vele grootwarenhuizen. In de authentieke middeleeuwse stad met historische bezienswaardigheden slenteren we door de autovrije winkelstraten. In de middeleeuwse steegjes vinden we leuke kleine winkeltjes die de meer bijzondere items verkopen. Zo raken we tijdig in Dover voor onze overtocht naar Calais. Vanuit Calais rijden we terug naar België.

Crowne Plaza London Heathrow****

Ligging: in het stadsdeel Heathrow op 15 km van het centrum van Londen

Uitrusting: modern hotel met receptie, info-desk, lift, restaurants, bar, brasserie, shop, fitnessruimte, binnenzwembad met stoombad & sauna, gratis wifi

Kamers: comfortabel ingericht met badkamer met bad/douche & toilet, telefoon, tv, kluis, koffie- & theefaciliteiten, airco, schrijftafel

Maaltijden: Engels ontbijtbuffet, ’s avonds buffet

• Engelse driepuntstekker (aankoop mogelijk op de ferry)